Torsdag

Ställde kl på 6 imorse för sjukanmälning, tror aldrig jag varit så trött i hela mitt liv som när klockan ringde, uscha! Sedan sov vi till halv 12 typ, eller burra klev upp tidigare för att göra sig klar för att ta tåget hem.
Har försökt fått tag på nån jävla Göran på ams idag ang. praktik men som vanligt är dom aldrig dääär. Sånna tillfällen blir man väldigt less. Ikväll funderar jag på att gå och träna lite, vore inte helt fel faktiskt. Och en solning ser jag att jag behöver också! Imorgon blir det först en intervju på Furuvik, sen min efterlängtade hemfärd till Söderhamn! Känner på mig att det kommer bli en toppen helg. Men jag ska som vanligt inte ta ut den i förskott för då blir det alltid katt skit av det hela. Så jag får nöja mig med en, "ok, helg" än så länge. Massor av festligheter och fint umgänge. Sånt gillar jag till tuusen faktiskt! :)

nä men lite mer musik och en promenad i det fina vädret kanske?


på återseende
/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0