Boulognerskogen

Gårdagen var väldigt mysig rakt igenom. Efter jobbet tog Jag, Kajsa, Micke och Bäver en promenad till boulognerskogen där vi mötte upp Max. Blev  först lite bollspel. Riktigt roligt faktiskt. Efter det gick vi vidare till bryggan där vi skulle bada, jag bangar ju som vanlgit. Men jag ska banne mig ta mitt första dopp snart, än är inte sommarn över. Kajsa fick sig ett mysigt dopp också. haha. Sedan drog vi hem till mig och Kajsa igen. Där blev det lite tv-spel med grabbsen. Synd att jag ägde er totalt. haha närå.

Imorse lyckades jag vakna 20 jävla min innan jag skulle börja. Och jag lyckades vara på plats 5 min innan också. Bra jobbat. Men jag får gå runt och se ut som skit hela dagen ist, inte  kul det heller. Tur att man ändå bara sitter inne hela dagen.

Ikväll är det eeeeeefterlängtade allsång på skansen. Får inte missa det denna gång. Ingen sommar utan allsång!
Återstår att se vad resten av kvällen har att erbjuda, kanske nån film och en promenad vore inte dåligt. Blir nog sängen rätt tidigt också. Men känner jag mig rätt så brukar det sluta åt andra hållet.  Tycker jag sover bra mkt ändå, men tydligen så hjälper inte det.

Imorgon kanske Johanna kommer på besök också , trevligt :)

Såhär lugna arbetsdagar borde det vara varje dag.
Bara 7 h och 40 min kvar :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0