Fredag den 13:e

Gårdagen började väldigt misslyckat. Var nära på att sova över, kom till jobbet var inte alls sugen på att jobba. Kändes verkligen deprimerande att sitta i den där stolen i 8 jävla timmar. När klockan äntligen slog 16'15 så fick jag äntligen träffa Kajsa. Vi drog upp till posten för att hämta hennes jacka, och eftersom att jackan stod på mitt namn så fick jag ta hennes bankomat kort och hennes mobil där koden till jackan stod. Vilket inte var så bra. När vi väl skulle betala jackan så visade det sig att bankomat kortet inte fungerade. Det hade tydligen blivit avmagnitisetat av mobilen. Så vi fick gå upp till sjukhuset och se om det funkade att ta ut pengar där, men icke. Inte heller så att det gick att köpa med kortet på ngt annat ställe. Så efter många om och men så hittade jag koden till mitt handelsbanken kort och eftersom att Kajsas föräldrar också har handelsbanken så gick det fort att föra över pengar för annars hade Kajsa fått levt på noll och ingenting i helgen. Inte så kul kanske, men det ordnade sig till slut. Och jackan fick hon äntligen också :) Kvällen blev heller inte så lyckad, det ända som var bra var dock sällskapet och tv-spelet såklart. Annars var det ingen höjdare. Satt först här hemma och spelade lite tv-spel sedan drog jag, Bäver, Bullen och Jamie ut på stan medans Micke och Kajsa låg deckade ;) haha gulligt! Man ska nog inte ha så stora förväntningar på saker och ting. Lika bra att ta dagen som den kommer.

Jäva Fredag den 13:e.
Idag tar vi nya tag och hoppas att dagen/kvällen kan bli lite bra iaf :)



Imorgon är en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0