Trångt i kistan

Blev inget mys hos Angela igår, hon låg i 39 graders feber stackarn. Så jag och Micke gick och såg trångt i kistan på bio ist. Den var helt ok faktiskt. Fick mig ett gott skratt där ibland. Värd att se måste ja säga!

Ikväll blir det en lugn kväll så jag hinner friskna till tills på Lördag. Skulle vara riktigt surt om jag skulle få sitta hemma medans brudarna är ute i dimman. Men blir det inte bättre imorgon får jag vell ta och ringa farbror doktorn för yttligare ett besök. Det blir tredje gången jag är på en undersökning då på så kort tid. Konstigt att dom inte kan kolla upp problemet efter ett andra besök iaf. Och när man börjar skaka i armar och händer, se suddigt och känna sig allmänt trött och deprimerad så börjar man bli lite fundersam. Hoppas det hänger samman med utslagen eller medicinen. Hatar sjukhus och allt vad det heter.

Näe nog om det, till det lite roligare.
Imorgon går vi halvdag. Såååå underbart härligt. Kanske man kan ta en sväng ut till Söderala och hälsa på gammel farmor o gammel farfar. Var ett tag sen nu!

Nu ska jag ta på mig dojjorna och ta en prommis med Oliver.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0