Ändrade planer

Blev dock inge film-kväll med grabbarna igår. Skjuter upp det till Söndag ist. Kan vara bra med tanke på att Söndagar är den tråkigaste dagen på hela veckan. Så då passar det ju väldigt bra med lite film. Igår var nog den längsta dagen på länge, vaknade 07'00 för att hjälpa minsta syrran upp till skolan. Sedan var det hårfärgning som gällde och en promenad med vovven. Vid ett tiden tog jag bussen mot stan för att sedan ta tåget tillbaka till Gävle. Då blev det apoteket direkt. Har fått massor med utslag, har ingen aning om vart dom kommer ifrån. Haft dom en vecka och dom förökar sig dubbelt (känns det som) för varje dag. Tur att dom nästan inte syns men dessvärre så känns dom. Uscha uscha.

Vid halv fyra slaget knallade jag upp till gymmet, dags för dag 1 igen som är det värsta enligt mig. Jag är så svag i vänster armen så det går inte så bra när jag ska köra med hantlar haha. Men det kanske kommer med tiden, hoppas jag.

Kvällen avrundades med att data-nörda. Jag beslagtog nämligen Amandas dator som hon har kopplat in hos mig. Kikade på massor med bilder som hon har sparat sen flera år tillbaka. Alltid lika kul o se. Bilder från fame faktory dagen i Borlänge, cityfesten 04, strömmingsleken och studenten (vilket bara är lite drygt ett år gammalt) men roligt att se ändå! Vilka minnen man får upp i tankarna. Nästan så att jag längtar tillbaka till dom tiderna ibland.

Ikväll har jag inga direkta planer. Vet iaf att det är Idol och det är bara ett måste att se. Lite dumt att dom bara har det på Fredagar. Skulle lätt kunna offra mina kvällar för att se det Mån-Sön. Men man kan inte alltid få som man vill :)

Imorgon lutar det åt Söderhamn. Och enligt tidigare planer så är det tänkt att det blir tranan med Sandra. Så vi får allt se vad Lördagen har att bjuda. Vill såklart ut på tranen eftersom att det var hundra år sen jag var där sist. Påtal om krogen så har jag inte testat den nya i Söderhamn heller, mr hyde eller vad den heter. Alla säger att den är riktigt bra så det är kanske värt och testa :)

Här nedan har jag några bilder som jag hittade och som jag tänkte dela med mig av!






VILKA MINNEN!


Nu blir det träna, träna, träna som gäller.
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0