Idol + mys

Nu är man hemma i Söderhamn igen. Har blivit lite mer besök här nu, och inte klagar jag. Det kan vara skönt ibland att få komma hem och hälsa på! Leva lite mer lyx som jag brukar säga, spec när mamma och pappa lagar maten. Jag har som sagt mina dåliga sidor jag också och att laga mat är en av dom, tyvärr! Önska jag kunde laga mer varierande mat men är det kanske kommer med tiden det också.

Ikväll kommer mina mysisar Frida och Jessica hit. Det blir efterlängtade Idol med massa godis. En sån här kväll behövs verkligen nu känner jag. Inte ofta man tar det lugnt framför tv:n och det bästa av allt är såklart med två underbara flickor!

Och äntligen har jag fixat mig ett jobb. Men dock denna gång i Söderhamn. Känns lite surt att det just ska ligga i Söderhamn men vad gör man inte för ekonomin? Jag är som sagt i väldigt stort behov av pengar för att allt ska gå runt, julklappar, körkort, vinterjacka, nya vinterplagg och ev. en bartenderutbildning eller utlandssemester till våren/sommarn. Ja det var ju bara en liten del av allt, mer blir det säkert inom kort. Jiiisses! Ja och nu var det ju det här med körkortet också, jag har väldigt stora förväntningar när det gäller det där kortet och nu ska det verkligen bli av också! Kristian har nämligen varit så snäll och fixat ett program på datorn där jag kan sitta och plugga inför teoriprovet när jag inte har något bättre för mig. Sen var pappsen så stor i mun och nämde att vi kanske skulle ut och övningsköra lite imorgon och på Söndag. Snigelkörning kan han glömma, sladda och göra lakritsrämmar med Skodan ska bli. Sen får vi se om han är så villig och åker med mig i fortsättningen men han ska få igen efter alla dessa 20 år, var så säker på det farsan! ;)

En promenad i kylan kanske? Jag behöver rensa mina tankar lite och sen att världens sötaste Ida tar följe är bara ett plus.

Ha en fortsatt trevlig Fredagskväll gott folk. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0