Sarah på besök

Nu sitter jag här och sällskapar med Öhrn! Blev middag med henne och Kristian igår, thai-mat. Dock väldigt dåliga smaklökar men det lilla jag kände av maten var bra iaf. :)

Nu har man gått och blivit ännu mera sjuk. Såå tråkigt. Hoppas man piggnar på sig till helgen, för då är det halloween och utgång med väldigt trevligt sällskap.

Trodde jag hade tappat bort min favorit foundation när jag kom ner till Gävle men icke, den låg hemma på fönsterbrädan haha. Och inte var den billig heller, om jag inte minns helt fel så kosta den närmare 400:- så det skulle kännas lite att tappa bort den faktiskt.

Ikväll blir det hemfärd till familjen och imorgon lutar det åt en filmkväll med några arbetskompisar, trevligt trevligt.

Näe nu måste jag packa.

Kram hejs.

image24

Love it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0