Takida

Ett tag sen jag uppdaterade bloggen nu och därför har jag lite att dela med mig av för dom som vill.

Igår blev det Takida på slick för hela slanten. Ångrar inte en sekund att jag sov en - två timmar inatt och sedan jobb på det för att se ett riktigt bra band. Bäst av allt var när dom spelade Curly Sue, enjoy, enjoy, enjoy var det rätta ordet!

Ett stort plus för sällskapet med världens bästa Jessica. Tack för en toppen kväll gumman. Fick nattsällskap med Törnta och Mattias, inte alls dumt! Måste säga att jag är lite stolt över mig själv att jag klarade av denna dag med tanke på fattig sömn. Kan tänka mig att sängen blir tidig ikväll. Något som verkligen behövs för min del iaf. Sen om jag tar mig i kragen och gör som jag tänker är en annan femma. Lätt att vara efterklok ibland.

Fick min lön idag och jag insåg att det var på tok för lite pengar på kortet och vad lönespecen visade så var det helt åt pipsvängen. Så jag ringde produktionschefen idag och jag trodde bestämt att karln skulle kontra och säga, - nej men lilla du, du har fått rätt utbetalt. Då hade jag garanterat slaktat honom. Men så var inte fallet iaf. Han höll med mig så till veckan får jag igen dom saknade kosingarna, great!

Åter till idol tittandet. Och jag håller starkt på Amanda eller Daniel. Kunde dock inte hålla tårarna inne när Daniel sjöng John Lennon, så vackert!

Kram Gobitar!




I'm head over heels goddess of mine, 
your curls touching my face and now I can fly
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0