Tisdags mys

Idag har det hunnits med en del. Började dagen med lite sovmorgon, till elva om jag ska vara ganska exakt. Så det var vell inte allt för länge men riktigt skönt och välbehövligt var det iaf. När jag hade piggnat till och fått i mig frulle så bar det iväg mot gymmet där jag mötte upp Kristian. Dags för pass 2 och jag kan säga att jag hade en sju helsike träningsvärk från pass 1. Kände mig helt förlamad i armarna.  Kanske kan bero lite på att jag glömde stretscha också, dumt av mig :) Efter ca 1/5 h på gymmet blev det mat och lite sömn på det innan vi drog ut till Ove Jansson för att införskaffa lite nya prylar. Var ute efter en snygg affisch men lyckades hitta ett riktigt bra kap ist. En Marilyn Monroe och en Elvis Presley tavla och lite annat små plock såklart. Men mest nöjd var jag över tavlorna som passade jätte bra in i mitt rum.

Vid halv tio tiden kom Mattias och Johannes förbi på film. Och lite senare dök även Wigman upp. Blev två filmer, Alpha dog och Old School. Väldigt trevligt måste jag säga! :)

Nu sitter jag här igen, borde egentligen sova eftersom att jag fick för lite sömn sist. Men det är kanske mysigare att sitta här, vad vet jag! :)

Äsch, nu har jag inget mer och säga.
Godnatt!


image5

Min prinsessa och Oliver.
Saknar min underbara familj, looooong time no see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0