Onsdag

Känner mig fortfarande trött och sliten. Är nog påväg att bli sjuk? Fick höra att bror och Elin har haft ont i halsen i flera dagar och jag har umgåtts med båda så då är det ju inte så konstigt att jag har ont i halsen heller. :P

Sandra kom förbi igår, vi kikade på Allsång, tog en lång kvällspromenad och sedan la vi oss och småpratade lite innan vi somnade. Ikväll vet jag inte vad som händer, är grymt sugen på att träna sen kanske jag och Sandra springer ner och hyr en film eller nå. Aja sånt som visar sig. :)

Nu är det inte så värst långt kvar till helgen.. ser fram emot TH och Håkan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg stil på din blogg. hur har du fixat den? :)

(hon som aldrig lär sig)

2008-07-02 @ 22:55:08
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0