Sjuk?

Inte långt kvar av min arbetsdag. Ska bli så skönt att få komma hem, gosa med kissemissen. Är dock lika nervös som alltid när jag kliver innanför dörren. Tror alltid att katten ska dra ner tv:n eller laptoppen i golvet. Har blivit en skada det där sen Amanda lura mig att katten haft ner tv:n så nu tror jag alltid det när jag kommer hem. Haha!

Börjar känna mig lite hängig, ont åt halsen och allmänt trött. Fan om jag är sjuk på lördag. Men det är ju några dagar dit som tur är! :)

Ikväll kommer Sandra på besök, blir massa mys o prat som alltid. Skulle egentligen ut till mormor på middag men eftersom att jag inte känner mig så pigg så får vi ta det en annan dag.

Näe nu funderar jag på en liten rast innan man slutar för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0