Fullspäckad vecka!

Nu var det några dagar sen jag skrev men jag har helt enkelt inte haft tid eller orkat. Vi har ju flyttat till nya lägenheten nu så det har varit fullt upp hela veckan plus att jag har jobbat. Lägenheten är iallafall jätte fin, vi trivs väldigt bra här redan. Sne tak, fondväggar, fönster i taken, ja det är riktigt mysigt här! :) Känns nästan som att man bor i ett hus. :P Dom var snälla och lämnade diskmaskinen och ett par snygga lampor så nu behöver man inte införskaffa det. Diskmaskinen var verkligen något vi behövde!

Igår var jag och älskling på bio med Vivek och Kim. Vi såg Ice Age 3. Den var riktigt bra och rolig. Men 1:an är alltid bäst tycker jag.

Om någon timme ska vi bege oss ut till Bergviks kyrka där det kommer bli dop för lilla Elina. Sist jag var på dop var när minsta syrran skulle döpas och det var ju för ungefär 11 år sen så det ska bli kul. Om inte konfa dopen räknas men då är det vuxna som döper sig så det är inte alls lika kul och se.

Nu ska jag kolla runt lite och sen måste jag dra på mig sminket och kläderna. Sitter fortfarande i min stora härliga t-shirt. :)

Vi hörs. Ha en bra dag!



Sötaste Elina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0