Torsdag

Godmorgon!

Vaknade inatt/imorse av att det regnade och blåste som fan. Usch vilket väder!  Men det spelar ingen större roll för mig för jag ska ändå iväg och jobba några timmar.

Ikväll kommer syster hit och sover över. Henke åker ut till stugan och förbereder inför fisketävlingen. Jag blir nog hemma i Söderhamn hela helgen och umgås med syster. Blir nog ändå dåligt väder i helgen så då kan det vara mysigt att ligga inne framför TV:n och höra regnet smattra.

Äntligen har jag en ledig helg också. Jobbar imorgon 9-18 sen har jag två lediga dagar sedan jobbar jag måndag och tidigt på tisdag morgon åker jag och Jessica som sagt till Sthlm. Dagarna går så fort. Känns som vi nyligen beställde Britney Spears biljetterna men det har gått en månad ungefär. Snart är det ju höst, sommaren är alldeles för kort!

Nu skriker min mage på frukost. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Här står allt du behöver veta :)

http://info.blogg.se/2005/december/

2009-07-09 @ 12:39:58
URL: http://stephanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0