Go kväller!

Idag var som sagt mamma hit och hjälpte mig att städa. Gick rätt snabbt och smärtfritt faktiskt. :P Efter det drog vi upp på Dollar och köpte lite nödvändiga saker sen blev det en sen lunch på  Wayne´s Coffee. Efter lunchen tog vi en titt på stan innan jag skulle iväg och jobba. Hittade en mjukisdress på JC. Fann den på barnavdelningen plus att den var på rea så det blev inte alls dyrt. Jobbade 4 timmar sen blev det donken med Helena, Robban och Henke efter att Robban och Henke hade kört lite grejer till nya lägenheten. Imorgon blir det mer städning och körning av saker. Skönt att vara ledig två dagar nu plus att Henke har tagit ut två lediga dagar. Det behövs verkligen mitt i flytten o allt.

Åhh va min minsta syster är så go. Hon skrev nyss till mig på msn:
- jag har en ny blogg också :) jag heter hundkatt.blogg.se
Haha ibland går det inte att hålla sig för skratt.


Nu ska jag sysselsätta mig med något annat. Vi hörs kanske imorgon om jag har tid. :)



En mycket dålig bild på min nya mjukisdress. Den är underbart skön! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha fan va skön hon är Ida =) Hahah. Jag vill leka nåndag gumman!!

2009-07-01 @ 09:05:01
URL: http://jessicatornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0