Fredagsmys och lite annat!

Det har varit en riktigt bra dag/kväll idag. Började som sagt dagen med en behandling på Harmoni. Gick sedan tillbaka dit precis innan jobbet och köpte mig ett dyrt rengöringsmedel som ska räcka i ca 8 mån. Så det var ju värt varenda öre iaf. Sedan blev det jobb i 3 timmar, väldigt kort pass så det kändes lite smått onödigt att gå dit. Men alltid lite pengar!

Direkt efter jobbet gick jag hem, bytte om och tog bilen till Helena där det blev mys framför Let's Dance och filmen Bolt. Haha riktigt rolig film. Vi satt och skratta som små barn. Jag älskar tecknat och animerade filmer. Framförallt Disney filmerna! Rätt dans par vann också, det hängde nog på våra bidrag. ;) Hann även med att färga hennes hår. Hon blev riktigt fin i håret måste jag säga. :) Åt massa gott gjorde vi också. Grönsaker med dipp, tortilla chips, popcorn, godis och nån sås med avocado och annat grejs i som Helena hade gjort. Riktigt gott!

Nu sitter jag hemma och väntar på en full pojkvän. Undrar om han är kontaktbar när han kommer hem. Tveksamt! ;) Jag vet iaf en som kommer sova länge imorgon och vakna bakis om jag inte är helt ute och cyklar.

Funderar på att krypa ner och vänta på älskling! Vi hörs kanske imorgon om jag orkar blogga. Godnatt!

Mätt och redo för jobb

Nu har jag precis käkat och är redo att gå till jobbet om en liten stund. Det blev kycklingklubbor med couscous och grönsaker. Känner mig riktigt duktig som klara av att göra kycklingklubbor utan att misslyckas, det är ett riktigt stort steg för mig i köket. ;) Wiho vuxenpoäng till mig!

Solen lyser fortfarande ute, nu vore det inte helt fel med lite värme så är våren här på riktigt. Eller vad säger ni? Håller ni inte med mig? :)

Ha en fortsatt trevlig dag och kväll! Kramis

Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en kropp och ansiktsbehandling. Det var riktigt skönt! Jag kan verkligen rekommendera att gå och ta en sån behandling hos Harmoni. Och inte nog med det, personalen är underbar.

Sitter hemma och har riktigt tråkigt nu. Jag vill hitta på något innan jag börjar jobba. Är grymt sugen på en lång promenad men vill helst inte gå själv. :)

Ikväll efter jobbet ska jag hem till Helena och se finalen på Let's Dance. Jag hoppas nästan att Magnus och Annika tar hem vinsten men jag känner på mig att Laila och Tobias vinner. Men dom är duktiga dom med. :)

Nu ska jag fundera ut vad jag ska äta idag som alltid är lika svårt. Ha en bra dag!



Jag och älskling på nyår hemma hos Robert och Helena! Shit vad tiden går snabbt. :)

27:e mars

Snart ska jag ner på stan för en härlig kropp & ansiktsbehandling. Kommer även få tips på smink och lite annat. Funderar på att börja med ID smink. Har hört att det ska vara skonsamt för huden.

Aja nu måste jag skynda mig. Hörs kanske senare! :)
 

Kärlek



Gud vad jag älskar dig!

26:e mars

Hejhej!

Jag är riktigt sugen att börja blogga igen men det känns som att jag inte har så himla mycket att skriva om. :) Men jag hittar säkert på något! Jag bloggade som en tok förr så varför skulle det inte gå denna gång?

Jag skulle vilja ändra min header med lite nya kort och färger. Någon som har lust att hjälpa mig kanske? :)

Idag är jag ledig vilket är riktigt skönt. Då hinner jag ta tag i lite saker som behövs göras. Bla. tvättstugan ikväll. Suck! Men innan det så ska jag och Henke åka och kolla när minsta syrran buggar. Haha!

Om några timmar kommer min crosstrainer. Fan vad jag längtar! Nu kan jag träna både på gymmet och hemma! :D

Dax att ta sig en dusch kanske. Jag ska försöka hålla bloggandet igång nu men som sagt, om någon är sugen att hjälpa mig med min header så vore det grymt snällt! :) 

Hej så länge!

RSS 2.0