26:e mars

Hejhej!

Jag är riktigt sugen att börja blogga igen men det känns som att jag inte har så himla mycket att skriva om. :) Men jag hittar säkert på något! Jag bloggade som en tok förr så varför skulle det inte gå denna gång?

Jag skulle vilja ändra min header med lite nya kort och färger. Någon som har lust att hjälpa mig kanske? :)

Idag är jag ledig vilket är riktigt skönt. Då hinner jag ta tag i lite saker som behövs göras. Bla. tvättstugan ikväll. Suck! Men innan det så ska jag och Henke åka och kolla när minsta syrran buggar. Haha!

Om några timmar kommer min crosstrainer. Fan vad jag längtar! Nu kan jag träna både på gymmet och hemma! :D

Dax att ta sig en dusch kanske. Jag ska försöka hålla bloggandet igång nu men som sagt, om någon är sugen att hjälpa mig med min header så vore det grymt snällt! :) 

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå.. hoppas allt är bra...själv är jag förkyld just nu :( //Jenny S (din gamla jobbarkompis från teleperformance)

2009-03-26 @ 11:10:36
URL: http://jen82.bloggagratis.se/
Postat av: Caroline

Jag kan hjälpa dig med desigenen om du vill :) Ingen höjdare men behärskar koderna och PS någorlunda iallafall :)

2009-04-17 @ 08:56:19
URL: http://kissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0