Mätt och redo för jobb

Nu har jag precis käkat och är redo att gå till jobbet om en liten stund. Det blev kycklingklubbor med couscous och grönsaker. Känner mig riktigt duktig som klara av att göra kycklingklubbor utan att misslyckas, det är ett riktigt stort steg för mig i köket. ;) Wiho vuxenpoäng till mig!

Solen lyser fortfarande ute, nu vore det inte helt fel med lite värme så är våren här på riktigt. Eller vad säger ni? Håller ni inte med mig? :)

Ha en fortsatt trevlig dag och kväll! Kramis

Kommentarer
Postat av: charlotte

gröpte ur aburginin och skärde i bitar & stekte, sen stekte jag qournfärs & körsbärstomater sedan blandade jag det med vitlöks creme fraiche och la ner i aburginin ;D sen in i ugnen! smurrigt!

2009-03-27 @ 15:18:35
URL: http://charlotteholst.blogg.se/
Postat av: charlotte

glömde att jag hade feta ost i ckså ;)

2009-03-27 @ 15:19:14
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0