091126

Idag har jag hunnit med en massa saker. Jag klev upp tidigt, kröp ner i soffan under mitt gosiga täcke och kikade på tv. Sedan ringde Gunilla och fråga om jag ville följa med ut på en promenad. Självklart, det var ju sol och blå himmel ute.

Vi gick ungefär en mil plus att vi plocka med oss lite tallris på vägen så nu har jag satt dom i en kruka hemma. Jag ska bara köpa en ljusslinga så kommer det bli jätte fint tror jag. Vid ett tiden åkte vi upp och tog vaccin sprutan. Usch jag tyckte den gjorde ont! Verkar bara vara jag som tycker det? :S

Sedan blev det en sallad och fika med Carro på Waynes. Riktigt trevligt! Vid 4 var det dax för jobb. Gick inte så bra att sitta i kassan med en arm som ömmade. När jag kom hem från jobbet såg jag att jag hade fått utslag på vänster handled och sedan kände jag mig inte alls nå bra i magen på jobbet heller. Jag kollade upp alla biverkningar och mina symtom står under rubriken: Ovanliga (kan inträffa vid mellan 1 av 1000 och 1 av 100 vaccineringar). Yes, nu fattas det ju bara att man ligger död imorgon!

Igår var jag förresten och fikade med Amanda. Det var så längesen jag träffade henne så det var riktigt kul! Synd att vi inte ses så ofta. :/

Nu ska jag tvätta bort sminket och sedan funderar jag på att krypa ner i sängen och läsa veckorevyn.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0