091130

Idag har jag som sagt jobbat till 2. Sen gick jag hem och städa lite. Jag ska ju ha Aloe Vera party imorgon så det var nog tur att jag städa. När Henke sluta jobba så drog han, jag och Helena upp på Dollar och E-center. Hitta massa bra saker. Lite julpynt till granen bl.a. :)

Efter allt shoppande drog vi vidare till donken. Fyfan vad hungrig jag var, men efteråt mådde inte min mage nå bra! Usch jag tycker egentligen inte att donken är lika gott längre. Nu lät det nästan som att jag äter där varje dag men det är låååångt ifrån det.

Imorgon är jag ledig så då tänkte jag och Gunilla ta en sväng till Valbo och kika lite. Jag måste köpa några hyllor och lite andra små saker. När man är på Ikea kan man inte bara handla det som står på listan, man hittar såklart alltid tusen prylar till. Någon som känner igen sig? Så blir det för mig iaf. Farligt för plånboken! Vi hinner nog även in på köpcentret en sväng. Skulle behöva något nytt plagg. Tyckte jag nyligen köpte nya kläder men jag lessanar ju så snabbt, bara jag använt det en gång typ. :S Måste skärpa mig, blir dyrt annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0