Fredag den 13:e

Shit vilken bloggtorka det var här. Ibland har jag ingen lust alls att sitta och blogga eller överhuvudtaget sitta framför datorn. Nej det finns faktiskt roligare saker att göra egentligen. :)

Idag är det ju fredag den 13:e vilket innebär otursdag som alla vet. Jag har än så länge överlevt denna dag, *peppar peppar*.

Idag var jag ledig vilket var hur skönt som helst! Älskar att sova ut på mornarna, speciellt tillsammans med hjärtat. Han var också ledig idag eftersom att han hade vunnit en ledig dag på jobbet. Inte helt fel!

Efter att jag hade vaknat, käkat frulle och donat lite hemma med det ena o det andra så mötte jag upp Carro för en fika på Waynes. Alltid lika trevligt att umgås med henne, super gullig tjej måste jag säga! Ikväll har jag och älskling myst till det med hemmagjord pizza och idol. Det kallar jag fredagsmys!

Imorgon ringer klockan tidigt och det är dax för jobb igen, 10-15. Inte så jobbig tid ändå. När jag kommer hem är det bara att dra av sig jobbarkläderna och svida om till partydressen. Det blir 50 års kalas för Henkes farbror. Trevligt blir det nog! :)

Det var nog allt för ikväll. Vi hörs kanske snart igen. Jag har ju en förmåga med långa blogguppehåll som ni har märkt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0