Jul igen!

Jag har redan börjat pyntat lite inför julen. Det ska inte vara så mycket enligt mig. Det räcker med någon adventsgran, ljusstake, adväntsstjärna, någon tomte och en julgran. Jag gillar inte när man pyntar massa rött och grönt och julgardiner hit och dit.

Men julen är mysig det kan jag inte sticka under stolen med! :)

Just nu vill jag bara ha helg! På lördag blir det middag hos mormor o Börje sen på söndag är det julskyltningen. Blir nog att umgås med Frida o Amanda också! :)

Nu ska jag tugga vidare på min glass innan jag kryper ner i sängen.


Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Jessica

petra när ska vi leka igen? det var jäääätte längesen :(

2009-11-26 @ 08:15:18
URL: http://jeessicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0