Tråksöndag!

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Började 08.45 och slutade 18.15. Seeeg dag! Imorgon är det dax för tapetsering. Det kommer bli så fint! :) Älskling har spacklat och donat idag när jag har jobbat. Gullhjärtat!

Det blev förresten ingen utgång igår med tjejerna som planerat så det slutade med att jag och Jessica hittade på något ist. :) Vi tog en pizza på dragonen sedan gick vi hem till oss och kikade på Forrest Gump. Trevligt, trevligt! :) Så kul att vi har börjat umgåtts igen!

Igår kväll runt 18 tiden hände en hemsk sak. Tar det en annan dag när jag har samlat mig lite. Usch livet är bra orättvist ibland! Jag känner mig alldeles tom! Kan man inte spola tillbaka tiden eller nåt? En sådan uppfinning ska jag fixa!!

Aja snart blir det en film eller nå med min bästa! Vi hörs kanske lite senare...

Kram till er från en ledsen Petra!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa det är så roligt att vi börjat umgås igen gumman. Tråkigt det som hände i lördags bara;/ Uschaa. Tycker om dig vännen!

2009-09-07 @ 08:58:34
URL: http://jessicatornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0