Utgång med bästa svärmor!

Var ut med Gunilla ikväll men det blev inte långvarigt på krogen. Inge roligt folk ute alls. Så vi var vell hemma vid kvart i 1 ungefär. Skönt att krypa ner i sängen i någorlunda tid iaf. Jag är så himla trött nu för tiden. Kanske beror på att jag har varit lite små dålig senaste veckorna. Blir ändring på det till veckan. Då har jag bestämt mig för att börja träna på riktigt igen. Om jag nu har blivit frisk såklart. När jag får träna känner jag mig 100 ggr piggare. Man blir en helt ny människa!

Henke drog hem till Thunberg tidigare för att spela TV-spel. Längtar tills han kommer hem och kryper ner med mig. Det finns absolut inget bättre än att ha honom vid min sida. Bästaste killen min! Tur jag har Elvis som sällskap tills dess. Jag gillar inte att vara själv i en stor lägenhet. Huuah!

Kanske ska börja tänka på refrängen snart. Har ändå inget mer vettigt att skriva så jag säger vell godnatt då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0