Vet ni vad?

Jag har äntligen köpt mig en nitväst. Åhh så snygg den är! Visar en bild sen från mobilen. :)

Träffade Törnta idag, alltid lika trevligt! Åkte upp på färghuset och hämtade sandpapper sedan åkte vi till Dollar och Kicks en sväng. Fick prover på nya D&G parfymen. Unisex och herr hade dom hemma men dock inte prover på dam. Men mmm så gott dom luktade! Jag skulle kunna tänka mig att köpa en sån parfym faktiskt. Just nu kör jag på Britney Spears och den är gudomlig! :) Efter att vi kikat klart på E-center så drog vi ner på stan. Tog en fika och jag köpte även nitvästen. Sedan visa jag Törnta lägenheten våran.

Ikväll blir det ev. utgång med Gunilla annars bara lugnt. Får se hur jag känner mig senare om jag är sugen att gå ut eller inte. :) Hon jobbar till 9 så jag har en stund att fundera iaf. Imorgon skulle vi kanske åka till Hudiks höstmarknad en sväng och mot kvällningen blir det utgång med flickorna. Sarah fyller ju år och är äntligen hemma och hälsar på så det ska bli så kul att träffa henne. Min gamla bästa vän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0