Sjuk

Blev i Bollnäs hela dagen igår så det fanns ingen tid över att köra så det får bli ikväll ist. Men jag hittade en massa fynd iaf, en adventsljusstake, super snygga beatlestavlor som passar perfekt till min Marilyn Monroe och Elvis samling, en grymt cool dörr skylt med en döskalle där det står "my room" under och sen en massa små saker som vanligt. Är super nöjd över mina "nödvändiga" inköp iaf. :)

Gårdagskvällen är jag riktigt nöjd med. Tack flickor! Blev dock inte så mycket fotbolls tittande för oss men roliga alkohol spel blev det. Haha. Och trevligt umgänge hade vi också! Stort plus för det. Krogen var dessvärre ingen höjdare, inte för mig iaf. Var inte alls på något krogen humör och svullen hals o tok förskyld gjorde inte saken bättre. Men vi lyckades ta oss in på JH även fast klockan bara var elva och det var ju som sagt första gången för mig, väldigt mysig krog faktiskt!

Kvällen avrundades vid tolv slaget för min del, Hampus skjutsade hem mig. Då blev det att krypa ner framför en film sedan somnade jag på stört!

Imorgon drar utbildningen för det nya jobbet igång och gissa om jag är nervös. Men det blir nog bra det där, får spendera mer tid med familjen också spec när jag jobbar kvällar och inte tar mig tillbaka till Gävle på något sätt, men när körkortet är fixat då jävlar :)

Aja jag kan ju börja med att varna Söderhamns folket att hålla sig inne ikväll. Annars kanske ni möter på en galen Petra efter vägarna. Starkt gjort av farsan att sitta bredvid, jag minns ju hur det blev sist. Haha!

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0