Söndag och sol

Solen skiner för fullt och lyser upp höstlöven. Mycket vackert må jag säga. Och inte klagar jag för det, jag menar sol är ju hundra ggr bättre än regn. Känner att humöret lyckats hitta sin rätta plats och allt känns genast mycket positivare. Eller har jag fel? Men ska jag vara lite ärlig så vet jag varken om jag är glad eller ledsen. Jag är något mitt emellan skulle jag tro. Och det känns egentligen otroligt jobbigt. När jag inte vet hur jag ska bete mig för att få vara glad en hel dag. Dyker alltid upp en massa onödigt emellanåt. Vet egentligen inte riktigt vad som spökar i mitt huvud men något är det iaf. Kanske kan bero på att det är Söndag också, vem vet. Jag får trösta mig med och hoppas innerligt att det blir film med folket ikväll. Vad ska man annars göra? hm.., bra fråga?

Längtar redan till morgondagen då träningen drar igång igen, känns verkligen välbehövligt efter helgens bravader. Jag är riktigt nöjd med gårdagen rakt igenom faktiskt. Fick äntligen träffa Jessica & Frida och jag trivs så bra i erat sällskap flickor, ni är så bra! Hoppas på fler mysiga och härliga kvällar med er inom kort. Och förlåt Sandra för att jag inte kom till Bollnäs igår, men vi får styra upp något snart gumman, länge sen nu!

Jaja ska man kanske leta sig till tv:n, eller nja det känns så jobbigt. Nu har jag ändå några härliga prickar att snacka lite skit med här så jag ger upp med bloggandet för idag om jag inte skulle komma på något spännande att skriva ikväll då förstås!

Hejhejhej, ha en fortsatt trevlig tråk-Söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0