100402

Oooops, redan april. Shit snart är det sommar! :) 

Jag, Carro och Henke satt hemma hos oss igår och drack till massa bra musik. När vi var utanför Muskan så banga Henke i kön och gick till Krysset istället. Tråkigt, men han har ju en anledning att hata Muskan eller rättare sagt en som jobbar där inne. Jag och Carro hade så jävla kul! Det var evigheter sen jag hade så kul faktiskt. Mycket folk var det också, det gick knappt att gå där inne. Jag tror jag ska köra på redbull vodka varje gång jag går ut nu. Det måste vara nå speciellt med den drinken. ;) Shit vart tog blyga Petra vägen egentligen? Jag tror jag prata med varenda kotte som gick i ett par skor. Men som sagt, vi hade grymt kul! Imorgon ska vi nog ge Statt en chans. Vi får se om det blir lika kul. :) När krogen hade stängt så fick stackars älskling släpa på både mig och Carro hem. Men nu vet han hur jag oftast har det när jag ska försöka få med honom hem. Hihi!

Ikväll kommer Carro och Carro hit. Vi tänkte köra på en riktig myskväll med någon bra film. Jag har aldrig någonsin varit såhär seg tror jag så det passar utmärkt med en lugn kväll! :)


Och just ja, Djurgården vann ju igår och gissa vem som är nöjdast i världen? Joo Henrik Stenberg! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0