Tisdag!

Idag har jag hunnit med en hel del. Tvättat, handlat och promenerat. Var upp på E-Center med Gunilla. Köpte en fisk till min skål och lite annat småplock till den. När vi kom in i Zoo butiken så fick vi se en urgullig hund. Jag höll på att dö, så söt var den! Det var en tjej som jobba där som hade hunden lös där inne. Den var så lugn och kelig. Jag ska skicka över en bild lite senare från mobilen så ska ni få se vovven. Vilken sötnos alltså!

Hittade även lite prylar på Dollar och bytte min tavla mot en ny eftersom den förra var sne när man hängde upp den. Sedan bytte jag en av stolarna som vi nyligen köpt eftersom att det låg något i stolen som rulla runt så vi fick en helt ny som var ihopsatt redan! :)  

När jag kom hem och hade gjort i ordning åt fisken så tog jag en promenad med Gunilla. Kallt men riktigt härligt var det! Älskar när kylan riktigt biter på kinderna!

Nu blir det tvättstugan sen en dusch tror ja! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0