Lofsdalen, måndag

Idag har vi haft riktigt soligt och fint här i Lofsdalen. Det har blåst lite men i solen har det varit riktigt härligt. På förmiddagen tog vi skotrarna ner på sjön för att pimpla lite. Det blev inte så långvarigt för min del eftersom det blåste som sjutton där nere. Jag gick istället upp till stugorna och sola en sväng där det var vindstilla. :) Sedan gick jag och Mia ner på byn och kikade lite. Det var då jag köpte min jacka som jag visa i förra inlägget.

Nu har jag nyss kommit hem från en till promenad med Mia. Vi gick upp till skidbackarna och kikade lite.

Snart ska vi börja med maten. Idag är det jag, Helena, Henke och Robban som har köksdag så vi ska bjuda på hemmagjord pizza och hemmagjord pizzasallad. Det blir nog bra! :)



Bjuder på en bild när vi var på en skotertur i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0