Minsta syster på besök!

Maten jag gjorde tidigare uppskattades verkligen av min kära pojkvän. Han åt så han höll på att spricka! :)
Runt 8 tiden dök minsta syster upp. Hon ska sova här inatt. Så nu sitter vi i soffan och myser hon och jag. Henke skulle kika på hockeykväll så det fick han göra i sovrummet denna gång. :P

Imorgon är jag ledig så då kommer mamma in till mig. Hon ville ha hjälp med sitt CV och eftersom att jag har skrivit hundra sånna så kände jag att jag inte hade något val. :P Hoppas på sol och värme imorgon också, idag var det riktigt underbart väder! Våren känns inte alls långt borta nu! 

Det är inte långt kvar tills vi drar till fjällen heller. På fredag förmiddag går lasset mot Lofsdalen. Det kommer bli skönt att få komma iväg lite. Åka slalom, skoter, ev. bada vildmarksbad och mysa massor. Iår blir vi ännu fler som åker och även denna gång med Henkes släkt på hans pappas sida. :)

Nu ska jag slänga mig i duschen en snabbis och sedan krypa ner och läsa min nya veckorevyn. Åhh vad härligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0