100501

Idag är det första maj och det betyder att mormor fyller år idag! Ringde nyss och gratta henne och både hon och Börje låg sjuka. Uscha stackrarna!

Gårdagen var riktigt trevlig. Först åkte vi till Henkes farmor o farmor för hans farmor fyllde år. Fikade lite sen åkte vi vidare till Henkes pappa. Där drog dom igång en majkasa och alla grannarna kom förbi. Det var riktigt mysigt! :) Sedan kom grannens dotter förbi och sa att det var fest hos dom så vi var där till 3 på natten kanske? Riktigt kul faktiskt! :) När det var slut festat så tog jag och älskling en promenad hem från Vågbro. Jag var inte ett dugg bakis idag så det gjorde nog susen med lite friskluft inatt. Jag har bara varit seg och trött hela dagen. Carro ringde vid 12 i förmiddags och fråga om jag skulle med henne och Carro flyckt till Bollnäs och käka på Max. Varför inte? Och ni anar inte hur gott det var med mat idag!! På väg till Bollnäs ringer älskling och säger att han vill ha Donken så jag köpte med mig det till han på vägen hem och lite annat gotta. Vaknade nyss på soffan båda två så nu blir det bara mys och TV resten av kvällen! :)

Lägger upp lite bilder från gårdagen så fort jag lagt in dom i datorn. Men det blir nog inte ikväll! :)

Nu blir det något att dricka och lägga sig framför TV:n. Ha en trevlig lördags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0