I'm still alive

Okej, jag erkänner.. jag är världens sämsta bloggare. Säger alltid att jag ska uppdatera bloggen aktivt, men icke! Har varken haft ork eller lust att skriva dom senaste veckorna..

Igår blev det trivselkväll på berget iaf. Riktigt mysigt.. jag, minsta syster, mormor och Börje satt längst fram och kikade på alla uppträdanden. Lill killen var riktigt grym måste jag säga. Woow vilken röst! Skulle jag vara i honoms ålder så skulle jag falla pladask direkt. Jag tror han lyckades charma hela publiken!

Hör och häpna men idag inviger jag min helg kl 1 vilket känns riktigt underbart! Är så grymt less att sitta instängd hela dagarna när det är sol och varmt ute. Näe usch vad orättvist. Men som sagt till veckan får jag min efterlängtade semester. Jag ska ta vara på varenda minut och bara vara. Har rätt full spikat på schemat dom närmaste helgerna också, Sthlm denna, Cityfesten om två helger, Lars Winnerbäck helgen därpå och slutligen S-leken innan det blir back to the business. Usch hoppas veckorna inte går för snabbt!

Ikväll blir det mys ute hos familjen, dock bara jag, Ida och Maria. Resten jobbar och andra syster ska vell upp på tråkiga B-marknan. Så vi tänkte mysa till det lite extra med god mat och kanske nån bra film. :) Imorgon 08.25 går bussen mot Sthlm. Där väntas massa shopping och Gröna Lund. Minsta syster är hel nöjd som ska få se E.M.D på sommarkrysset haha. Blir nog en hel del karusellåkandes med fast kanske inte för min del då, isf håller jag mig till dom mindre "farliga". Som ni förstår så är jag väldigt höjdrädd vilket jag tkr är skit synd för dom flesta jag känner älskar att åka karuseller. Ska jag vara ärlig så vågar jag inte ens åka vilda musen på Grönan. Pinsamt eller hur!

Kommer tillbaka till Söderhamn på söndag kväll och då väntas två dagars arbete sen såå, sen är det semester. FINALLY! 

 


Bilden är från trivselkvällen igår. Jag, mormor och Börje! Vi ser inte skit nöjd ut att få vara med på bild direkt. :P

Gatufesten

Det är grymt kul att vara i Sundsvall. Såg nyss The Hellacopters, sååååå jävla bäst! Missade dock Håkan. Han spelade så tidigt. :/

Nu ska jag gå och vara social med de andra, återkommer kanske imorgon.


Ams

Sitter hos Danne med Elin och väntar på att han har duschat klart. Han har varit så snäll och bränt lite skivor till mig, bl.a. Hanoi Rocks, Håkan Hellström och The Hellacopters.

Ska snart ner och kika lite jobb på ams.

Återkommer kanske senare. Annars får ni ha en trevlig helg!

Dansband is the shiet

Sitter hos Elin på en varsin laptop och diggar dansband. Haha, vi har inget liv ibland. Men det får man inte heller när man bor i den här hålan. Imorgon bär det av mot Sundsvall. Fick låna Sandras systers lägenhet som inte ligger långt från gatufesten, perfa eller hur. =) Har laddat upp med massor av vin så ja, helgen kan sluta hur som helst.  Det skulle även komma några jibbare från Östersund och festa med oss. Cooola boys!

Btw, idag har jag promenerat så jag nästan är gul och blå om fossingarna. Men jag känner mig 10 ggr piggare så det är det värt. Blir att sätta igång med gymmandet igen och även fotbollen inom kort. Mår bäst när jag får träna mycket.

Och hörrni, nu har jag äntligen införskaffat mig mobilt bredband och det går snabbare än vad jag hade tänkt mig så jag är nöjd.

Näe nu blir det mer dansband och falska toner med Elin. Ha en trevlig kväll!

Onsdag

Känner mig fortfarande trött och sliten. Är nog påväg att bli sjuk? Fick höra att bror och Elin har haft ont i halsen i flera dagar och jag har umgåtts med båda så då är det ju inte så konstigt att jag har ont i halsen heller. :P

Sandra kom förbi igår, vi kikade på Allsång, tog en lång kvällspromenad och sedan la vi oss och småpratade lite innan vi somnade. Ikväll vet jag inte vad som händer, är grymt sugen på att träna sen kanske jag och Sandra springer ner och hyr en film eller nå. Aja sånt som visar sig. :)

Nu är det inte så värst långt kvar till helgen.. ser fram emot TH och Håkan!

Sjuk?

Inte långt kvar av min arbetsdag. Ska bli så skönt att få komma hem, gosa med kissemissen. Är dock lika nervös som alltid när jag kliver innanför dörren. Tror alltid att katten ska dra ner tv:n eller laptoppen i golvet. Har blivit en skada det där sen Amanda lura mig att katten haft ner tv:n så nu tror jag alltid det när jag kommer hem. Haha!

Börjar känna mig lite hängig, ont åt halsen och allmänt trött. Fan om jag är sjuk på lördag. Men det är ju några dagar dit som tur är! :)

Ikväll kommer Sandra på besök, blir massa mys o prat som alltid. Skulle egentligen ut till mormor på middag men eftersom att jag inte känner mig så pigg så får vi ta det en annan dag.

Näe nu funderar jag på en liten rast innan man slutar för dagen!


.....

Jag kommer aldrig kunna släppa dig... varför ska allt vara så svårt?








Och en sak till, jag finns här för dig, ge inte upp!
Jag tänker på dig ska du veta!

Det är såhär jag säger det...

Happ, då var man på jobbet igen då.. fick sån där konstig känsla imorse när klockan ringde. Jag vill inte jobba, jag vill inte. Jag är så less på detta. Ni förstår inte. Tänk om man fick vakna upp med en positiv inställning. Yes, en ny dag, nya möjligheter och jag har världens bästa jobb. Den inställningen lär jag inte känna på länge men jag har inte slutat att hoppas, jag letar fortfarande...  

Det som gjort min morgon hittills är Hellström, Hååååkan ni vet! Han gör mig så glad och på lördag får jag se honom IRL. Vet inte vad som är bra med honom egentligen, men jag gillar hans charm. Och hans sett att leverera. Tack Håkan!

Var som sagt ut till familjen och hälsade på igår, blev massa mys och tv. Pratade även lite med mamma och jag är så glad att jag har henne. Hon lyssnar till 100% och får mig på bättre tankar. Likaså Sandra, hon är en av få som förstår mig. Tur att det finns sånna människor!

Ikväll funderar jag på om jag ska ut och hälsa på Mormor, var inte igår jag var där! Sånt som visar sig, annars blir jag antagligen hemma med kissemissen, någon som vill joina kanske? ajaaaa.. återkommer kanske senare. Hoppas ni får en trevlig tisdag! Kramis

RSS 2.0