100131

Idag är det precis ett år sedan du lämnade oss.

Vi tänker på dig!




Du är vår lilla ängel som vakar över oss!


Sitter och...

0-426ee181082ecd76bcb9cd5adaa456ef.png

Kolla varifrån!

Sitter och kollar när grabbarna spelar poker. Carro, kom och rädda mig! :-D


Nu har...

32f467d4a9eb2fc8d404cdbfe844e284.png

Kolla varifrån!

Nu har vi äntligen köpt hem köksmöblerna och fått dom på plats. Jag är supernöjd! :-D Det blev ett helt nytt kök här hemma.


100119

Idag har jag och mamma suttit med hennes prov i Powerpoint och Word. Herregud vilken tid det tog! Vi satt säkert i 6-7 timmar. Krångliga frågor hade dom skrivit så man fatta knappt hälften. Men man fick ju lära sig lite nytt iaf. :)


När Henke sluta jobbet så drog vi upp på Jysk. Vi har hittat ett köksbord med stolar som skulle passa jätte bra in i vårt kök. Det blir nog så att vi köper det för det var super bra pris. :) Kommer bli hur snyggt som helst!!


Jag ber till gud att det blir minu

5f08ebc5e6986aff4703c9a62670ca28.png

Kolla varifrån!

Jag ber till gud att det blir minusgrader och sol imorgon som på bilden. Finns inget bättre än att promenera i detta väder!


100118

Nu var det längesen jag skrev i bloggen förutom att jag har mobilbloggat massa. Den senaste tiden har jag hunnit med en del. Jag har bl.a. spacklat och målat färdigt i datarummet. Tro det eller ej, men det blev riktigt bra! Det trodde ni inte om mig va? ;) Haha

Jag har även gått långa och härliga promenader med svärmor. Finns inget bättre än friskluft! :) Sedan har jag lärt mig lite nytt som att göra kotletter i ugn. Mmm så gott det blev! Annars är det vell det gamla vanliga, äta, jobba och sova typ.   

Nu är det iaf bestämt att det blir fjällen mellan 12:e och 19:e mars. Najs! Det är så mysigt att vara i fjällen tycker jag. Älskar att åka skoter och snowblades framförallt! Hade tänkt att jag skulle försöka hinna med att ta skoterkörkort innan vi åker. Vågar inte chansa att köra utan för då finns risken att mitt körkort ryker och det skulle vara en mardröm. Knepiga regler tycker jag! Har man inget körkort så åker man på böter, har man ett körkort så ryker det förmodligen. Det borde också bara vara böter om man har körkort tycker jag. Vad har egentligen bilen med detta att göra? Iof, skulle man te.x. åka riktigt jävla full bakom skotern så förtjänar man att bli av med körkortet. Aja, jag tycker det var bättre regler förut. :P

Nåja, nog om det. Tänkte passa på att GRATULERA Robert och Helena som har förlovat sig idag. Jag är så himla glad för deras skull! :) Hoppas ni har det bra i Thailand men det vet jag att ni har. ;) Jag längtar tills ni kommer hem igen!

Elvis springer lös på golvet så nu läre jag gå och passa upp på honom så han inte tuggar sönder något. Men det brukar oftast vara lugna gatan när det gäller honom. Just nu sitter han och stirrar på mig som en tok. Haha



Nä men titta vem som har hittat "h

48c61d469c1cb04427af4ee5c9e75981.png

Kolla varifrån!

Nä men titta vem som har hittat "hem" till staden igen. Han sitter och tuggar på cheese och onion chips. Sötnosen min!


Jag och Gunilla satt precis upp de

0-230f334c9cf2973ae12023b3a5247d78.png

Kolla varifrån!

 

Jag och Gunilla satt precis upp denna dekor på skafferi dörren. Det blev riktigt bra! :-) Den är köpt på Tradera.

 


Tog en lång promenad med svärmor p

0-4add8e3c377f50de92cea5ead2cbc4e4.png

Kolla varifrån!

 

Tog en lång promenad med svärmor på förmiddan. På vägen mötte vi på denna sötnos! Stackarn var hungrig men vi hade tyvärr inte med oss några morötter!

 


Träffa mitt kusinbarn Saga för för

660035ac5220023c4f9d5ec2a5bce00c.png

Kolla varifrån!

Träffa mitt kusinbarn Saga för första gången igår. Otroligt söt! Visst blir man sugen att skaffa en egen allt men det kommer när det kommer! :-) Jag har något att längta till istället. Snart är det sömn som gäller för imorgon ringer kl tidigt och det är dax för jobb. Känner mig inte så peppad till det just nu. Hatar att kliva upp tidigt men det brukar ju kännas bättre när man är igång som tur är. Väntar bara på att min pöjk ska krypa ner i sängen med mig så jag kan somna i hans armar!


Myste lite med världens sötaste My

7daf219aee995b04d1335b1984c7709c.png

Kolla varifrån!

Myste lite med världens sötaste My för en stund sedan. Vilken trollunge! :-)


Är och kollar på fotboll på a-hall

258058c64c65511c4578b1e066fba2f4.png

Kolla varifrån!

Är och kollar på fotboll på a-hallen. Bergviks herrar vann precis mot marma! :-)


Nu blir det filmmys och lite käk.

7deb4f9e41fdc4ede8a70b435d7733d5.png

Kolla varifrån!

Nu blir det filmmys och lite käk. Ha en trevlig kväll!


Det var typ snöstorm när jag och H

0-5327846d1c92bcaff20a83f7cb57b262.png

Kolla varifrån!

Det var typ snöstorm när jag och Henke skulle gå och handla... :-S


Jag har haft riktigt kul ikväll/in

0-172009147921d89c1a4e39f593e8c317.png

Kolla varifrån!

Jag har haft riktigt kul ikväll/inatt!


RSS 2.0