Nybliven bloggare

Hejhej.

Nu har man fixat sig en blogg också! :) Idag har jag och Burman spenderat största dagen i sängen, klev upp vid halv 1, fick panik för att vi typ sovit bort halva dagen. Så vi drog på oss kläderna, gjorde oss klara och käkade frulle. Sedan begav vi oss ut på staden och gjorde en massa ärenden. Shoppade lite också. :) Fick dock inte praktik där jag mest av allt ville vara, men men. Var upp en sväng på vuxenskolan (komvux) och hämtade lite ansökningar så blir det inte praktik eller annat jobb så får man nöja sig med plugg. Men det funkar det med, behöver trots allt plugga upp engelskan. Och gladast var jag igår när jag kom på vad jag ville bli när jag blir stor, jag ska försöka ta mig in på socionomlinjen, det tror jag skulle passa mig utmärkt faktiskt. Eller man vet ju inte förrens man kommit hela vägen dit, spännande!

nämen nu blir det en till promenad med burra, underbart!

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0