Äntligen helg

Nu var det verkligen längesen man kladdade i bloggen.

Den här dagen har varit efterlängtad ända sen i Måndags. Orkar verkligen inte en dag till på jobbet, men det är bara att bita ihop. Är ju trots allt "bara" 5-6 veckor kvar. Jippi. haha. Det blir iaf massa pengar och sen en utlandsresa på det. Så det är de värt. Sen har det inte vart nå riktigt sommarväder heller, så det spelar inte nån större roll att man jobbar då. Fattas bara att det blir strålande sol och 25-30+ nu när Burra får sommarlov, då vet ni ngn som blir stammis i solariet iaf :P

Igår fick jag äntligen leka lite med Amanda. Kul o träffa dig gumman, innan du drar till Kreta o allt. Duktiga var vi och tog ställning till att träna halv 12 på natten även om vi var dödströtta. Hoppade 500 hopp med hopprep och gjorde kanske 60 situps. Sen var jag ute och gick i 2 timmar för någon  dag sen, såå skönt! Nu jävlar ska det tränas minsann! Snart har man införskaffat sig ett gymkort också. Känner mig något stolt :)

Och till hösten hoppas jag på fotbollen igen, har aldrig saknat den så mkt som jag gjort på senaste tiden. Sjukt vad man kan sakna en sport så mkt. Så jag hoppas jag får in en fot någon stans och kan börja lattja igen! I värsta fall så får man vell spela hemma i ghettot med alla asyl ungar. Inte så dumt kanske!


Idag kommer min söta sambo hem igen. Sista dagen för henne på jobbet idag, lite avis är man :) men känner jag henne rätt så kommer hon bergis kliva upp när jag slutat jobbat om dagarna :P


Idag ser det ut att bli en bra kväll. Mys med Kajsa och ev några till :) Tänkte vara hemma hos oss innan sen dra ut på stan och kika lite. Kanske krogen till och med? Var ett tag sen man var ut på en krog. Dom senaste helgerna har det blivit massa privatfester och inte klagar jag :)

Näe nu ska jag ta vara på min admin tid så jag hinner med lite ärenden. Annars blir inte kunderna allt för glada på mig.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0