Måndag igen

En ny arbetsvecka framför sig. Känner mig inte alls nå motiverad till att jobba . Kanon väder ute och en sjuhelsike träningsvärk. Fyfan.. Blev lite fotboll igår, först på söder sen drog vi till nynäs plan runt 1 inatt. Sprang nåt varv också, kanske därför man känner sig som 90 i kroppen idag, något otränad iaf. Ändring på det! Blir nog lite fotboll med ligan idag igen, kuul :)

Nu vill jag bara att den sista timmen ska gå snabbt så jag får komma hem nån gång. Vill ut i solen och hem till dom andra :) och lönen får också komma tkr ja! Då blir det lite nya plagg iaf.

Känns inte alls långt kvar tills det bär av mot Turkiet. Närmare bestämt 1 sep nån gång. Ska bli riktigt skönt. Ska även passsa på att sola då som jag tyvärr knappt hinner göra under sommarn. Känner mig riktigt blek, usch!




45 min kvar, yeeeeees :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0