Ny arbetsdag

Dagarna rullar fram med stormsteg. Det var inte igår man började jobba direkt, men så känns det ibland. Kan inte fatta att jag snart har varit på Telia i 2 mån. En arbetsvecka känns oftast som 2 dagar. Men inte klagar jag, då blir det helg fortare :)

Igår blev det lugna puckar efter jobbet. Tog en promenad och hyrde film med Kajsa sen fick vi fint besök runt 12 tiden inatt av 4 grabbar. Trevligt trevligt :) Blev lite film och annat skoj. Måste erkänna att Honey var skapligt bra, kanske värd att ses en gång till? :P

Återstår att se vad som händer ikväll. Ev. tranan eller besök av Johanna? Eller kanske nåt helt annat? Sånt som märks :)

Hoppas Amanda har det väldigt glassigt i Kreta, vilket jag är säker på att hon har. Får ta och leka lite direkt när du kommer hem gumman!

Funderar starkt på att besöka Söderhamn nån dag också. Händer inte allt för ofta nu för tiden. Kanske beror på att jag ääääääääälskar Gäääääävle :)

Nu blir det lite admin. Hoppas denna dag går snabbt. Annars kommer jag avlida med tanke på min sömnbrist. Haha

Tjarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0