Onsdags mys

Igår efter jobbet blev det en snabb visit till Ikea med Kajsas föräldrar. Åt världens godaste mat också, kycklingfilé. Riktigt gott var det. Efter Ikea åkte vi hem till oss och greja lite. Sedan blev det håfärgning medans Kajsa drog ut på stan. Kring halv 10 ringde dom och frågade om vi inte skulle ta en utgång. Javisst blev det en utgång men rätt lugnt från min sida. Tog 2  shots på Jägarn sen drog vi vidare till Mingel och rökte vattenpipa. Riktigt mysigt uteställe :) Avrundade natten runt halv 1. Då blev det sängdags eftersom att jag skulle upp och jobba tidigt imorse.
 
Ikväll har jag inga direkta planer på schemat, funderar starkt på ett besök på gymmet eller en lååång promenad. Sen ev. leka med grabbarna och Kajsa. 

Nu återstår det bara 1 timme och 25 min till av min arbetsdag, yeees! 


Ciaoo!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0