Lång promenad

Började morgonen med en lång promenad, bara jag och Oliver. För dom som inte vet vem Oliver är så är det en hund. Världens goaste hund dessutom. Det ända som saknades var solen. För visst finns det inget skönare när solen skiner och värmer från topp till tå? Men så länge det inte regnar och snöar så klagar jag inte.

Gårdagskvällen var väldigt mysig och lugn. Är på väg att bli sjuk så det behövdes verkligen en lugn kväll framför tv:n med mina mysisar. Det blev veckans höjdarprogram, Idol såklart! Gluttade även lite på Fredag hela veckan och där har vi humor så det står härliga till.

Ikväll får jag äntligen träffa mina brudar igen fast denna gång hemma hos Krille. Där bjuds det på fotboll och alkohol, spännande! :)

Nu avrundar jag lite snabbt och hastigt för snart bär det av mot Bollnäs med familjen, shopping för hela slanten som man brukar säga. Det svider när jag ser att plånboken börjar svälta. Äsch bara att hålla ut tills lönen kommer igen.

Och jag hoppas att farsan håller sin deal. Jag menar, det är ju synd att låta bilen stå och bli kall! ;)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0