Söderhamn

Nu sitter jag hemma hos familjen. Kom hit vid tio tiden. Det är så drygt att åka Bollnäs tåget så det är helt sjukt. Tåg möte på tåg möte hela tiden. Men men, när jag äntligen kom hem så var även brorsan hemma också. Händer dock inte så ofta att jag får träffa honom så det var ett plus.

Imorgon blir det Gävle igen. Blir gymmet iaf sen film med grabbarna och Amanda. Denna gång är Ramus också med. :) Hoppas lite på att vi ser Besatt. Riktigt länge sen jag såg en rysare. Egentligen är det säkert ingen film för mig, jag gillar ju komedier och romantiska filmer typ. Ska bli kul & se hur kvällen slutar. Alla lampor på och nattsällskap. Men jag ska försöka ta mig i kragen och visa att jag är tuffare än vad jag ser ut, skräck är bara för mesar!

Undrar vad helgen har att erbjuda. Kom gärna med förslag vettja :)
Söderhamn eller Gävle? Hmm väldigt svårt. 

 
Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu
Rysningar från topp till tå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0