26:e sep

Ett tag sen jag skrev här nu. Så jag känner att det är på tiden nu att skriva av sig lite :)

Har hänt en hel del också sen sist jag skrev. Kan börja med att jag fick det där jobbet på kommunikatörerna meeeen, det var inget att skryta med. Det där stället tog verkligen priset. Jag trivdes inte alls så efter tre veckor kom jag på att jag vill säga upp mig. Kom egentligen på det för länge sen men när jag ständigt blir sjuk, sover dåligt, har ont i magen varje dag och att känna den där pressen så är det inte värt att jobba kvar. Det var ju inte så att man inte hade någon att prata med eller hänga med på rasterna eller så, tvärtom! Men jag har faktiskt kommit underfunn med att jag är en väldigt rastlös person och att sitta i telefon 7 h per dag är inte min grej. Plus att lönen denna månad var helt okej så jag har till och med råd med hyra för två månader och en massa nöjen. Så det tackar jag gud för att jag slapp stanna kvar på kommunikatörerna.

Men ist för att bara klaga så finns det faktiskt mycket roligare saker att säga, bland annat att jag har tre andra jobb på G. Siba, Toys 'R' Us och Servetris på Ballbreaker. Inte dåliga kap om jag får något av dom. Så nu är det bara att hoppas på det bästa. Fanns även en chans för förlägning eller fast jobb på Siba och Toys 'R' Us.

Måste även påpeka att jag känner mig riktigt på topp när det gäller träningen. Jag trivs som fisken i vattnet på gymmet och att hålla sig i form och äta nyttigt är dock ingen svårighet alls. Jag älskar att träna, promenera och jag känner att jag har funnit min vardag på bästa sätt. Sen finns det såklart andra saker som är väldigt skojsiga, bland annat att festa till det och unna sig lite av det goda. En väldigt bra kombination det där, gym på vardagar och fest på helger. Inte illa!

På fredag kommer Mormor till Gävle och hälsar på. Blir nog att luncha ihop och shoppa lite. Och inte klagar jag! :) Sen på kvällen har vi bestämt oss för lite alkoholintag, inte jag och mormor då men, utan me and my friends! Hoppas att kvällen slutar på hangloose och att det blir lika lyckat som för några veckor sedan. På Lördag blir det mys dricka hos Newton enligt planerna. Kan bli en toppen helg. Men på Söndag är vi tillbaks på ruta 1 igen. Då blir det hårdträning som gäller.


Snart kommer Christian förbi för att hjälpa mig att skriva upp barbordet och lite annat plus att han har en två årig Albin med sig! :)

Hej så länge,
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0