Dansband is the shiet

Sitter hos Elin på en varsin laptop och diggar dansband. Haha, vi har inget liv ibland. Men det får man inte heller när man bor i den här hålan. Imorgon bär det av mot Sundsvall. Fick låna Sandras systers lägenhet som inte ligger långt från gatufesten, perfa eller hur. =) Har laddat upp med massor av vin så ja, helgen kan sluta hur som helst.  Det skulle även komma några jibbare från Östersund och festa med oss. Cooola boys!

Btw, idag har jag promenerat så jag nästan är gul och blå om fossingarna. Men jag känner mig 10 ggr piggare så det är det värt. Blir att sätta igång med gymmandet igen och även fotbollen inom kort. Mår bäst när jag får träna mycket.

Och hörrni, nu har jag äntligen införskaffat mig mobilt bredband och det går snabbare än vad jag hade tänkt mig så jag är nöjd.

Näe nu blir det mer dansband och falska toner med Elin. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Rrland

shiet is the shiet :D

2008-07-06 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0