090812

Om en stund kommer Jessica förbi. Tänkte kanske ta en fika på stan sen måste jag sola. Hinner aldrig åka till stranden eftersom det oftast är sol när jag jobbar så därför får man faktiskt fuska med hjälp av ett solarium. ;)

Förövrigt rullar allt på. Vi trivs jätte bra i den nya lägenheten. Den är jätte fin och super mysig! Den är så stor så det känns nästan som att vi bor i ett hus. :P Längtar tills vi ska tapetsera vardagsrummet. Det kommer nog bli riktigt snyggt med fondvägg & allt! :)

På måndag påbörjar jag min efterlängtade semester. Kommer bli riktigt skönt! Vädret ser ju mer lovande ut nu än vad det gjort tidigare så jag hoppas man får lite sol på sin semester. Förutom i juni då det var riktigt varmt. Jag har inte planerat in så mycket första veckan förutom att det blir s-leken. Sen veckan efter tog jag på mig några dagars jobb då jag egentligen skulle haft semester en hel vecka till. Kommer kännas så fattigt när september lönen kommer så därför kände jag att jag inte behövde två lediga veckor. Det blir iaf Kolmården andra veckan och sedan Gröna Lund. Inte dumt alls! :) Var egentligen sugen på en utlandsresa men jag och älskling kom överens om att öppna ett gemensamt sparkonto som jag kanske har nämt tidigare? Så vi tänkte samla ihop massa pengar till nästa sommar/höst och åka på en mer välkostad och lyxigare resa plus att vi kanske kan vara borta lite längre. Så vi får nöja oss med Sverige iår. :)

Nu är det nog på tiden att jag klär på mig. Dumt att sitta i linne hela dagen. :P Hade så bra så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0