Gävle + Aloe Vera party!

Denna dag har jag hunnit med mycket. Åkte till Gävle med Gunilla vid 9 tiden imorse. Först svängde vi in på Owes där vi hitta lite smått sedan drog vi vidare till Valbo. Gick in på köpcentret först och handla lite där, hann även med en fika. Sen var det äntligen dax för Ikea. :) Där blev det kotlettrad och ännu mer shopping. Jag hittade nästan allt jag behövde förutom en ljusslinga för den var slut, typiskt! Kom hem med hyllor, nya bestick, lampa, två vasar, strumpbyxor och en tröja bl.a.

Vi var hemma vid 4 tiden ungefär. Jag plockade undan lite här hemma och gjorde ett ärende på stan innan det var dax för Aloe Vera partyt. Kände mig jätte trött efter en hel dag i Gävle men när vi väl satt igång så var det riktigt trevligt!

Imorgon jobbar jag mellan 12 och 18. Bra tid! Sovmorgon + att man kommer hem i tid.

Snart blir det sängen, jag känner mig döende! Det känns nästan som att jag har växtverk i benen men jag vet att det beror på allt spring hit och dit i affärer. Dessutom var jag bra dum och tog på mig klackar.


Kommentarer
Postat av: Helena

Men Petra, klackar oxå, då var det ju inte konstigt om du hade ont i benen ikväll!! :) Tack för ikväll!! Kram

2009-12-01 @ 22:56:04
URL: http://helste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0