Gokväll på er

Sitter i soffan och myser med datorn i knät. Henke kikar på Arkiv X vilket inte är min typ av filmer. Det är vell spännande men jag blir rädd för minsta lilla. ;) Ett under att jag har klarat av att se en massa hemska filmer med Henke. Rädslan växer kanske bort med tiden antar jag? :P

Var nyss in på H&M:s hemsida. Hittade massa fint! Funderar på att klicka hem något nån dag då jag har bestämt mig för vad jag vill ha. Fanns en hel del och jag har inte råd med allt just nu. ;P

Idag jobbade jag mellan 14 och 18.30. Rätt skön tid ändå. Imorgon börjar jag istället 12 till 18.30. Jag får min sovmorgon om jag vill och ändå kommer jag inte hem så sent på kvällen. Perfekt!

Näe nu har jag inget mer att skriva om för idag så jag sätter punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0