Sthlm + Söderhamn shopping


Gud så skönt att jag var ledig idag. Hade aldrig orkat jobba efter gårdagen. Kom hem vid 2 inatt och somnade runt halv 3 kanske. Vaknade sedan halv 9 imorse. Lyckat! Blir nog sängen skapligt tidigt ikväll. Imorgon jobbar jag mellan 10 och halv 7, likaså fredag.

Tänkte visa några bilder på det jag shoppade i Sthlm igår plus det jag införskaffade hemma i Söderhamn idag.

Sthlm:


Jeans leggings från Vero Moda.

Skor från Skopunkten.

Söta tandborsthållare och en svart mugg från lagerhaus.


Söderhamn:


Skinnjacka från Jofama som jag fyndade hos Calles skinn. Har länge kollat in jackan men jag tyckte 1600:- var lite för mycket pengar så därför passade jag på att köpa den när den var på halva priset.

En cool skylt från presentboden.

En enkel och stilren dörrmatta från ÖB.

Hittade även lite annat smått och gått både i Sthlm och Söderhamn men jag orkade inte fota allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0