Söndag

Nu har äntligen min älskling kommit hem. Ikväll blir det hemmagjord pizza och mys. :)

Shit vad det åskar och regnet bara öser ner. Tyckte nyss det var soligt och fint ute. Börjar bli skapligt less på detta väder men lite mysigt är det också.

Jag och Ida sov till 12.15 idag ungefär. Skönt att vara riktigt utvilad. Helgen har varit hur lugn som helst, har mest plockat och donat i lägenheten så nu börjar vi få ordning här.

Imorgon har jag världens sovmorgon. Börjar inte förens kl 16. Riktigt skönt! Sedan är jag ledig två dagar. :)

Hoppas det är något bra på TV ikväll men det är det säkert inte som vanligt. Tänkte kika in på justnu.tv och kolla sedan ska vi börja med maten.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥

hmm. jag fick det när man fyllde på med 300 sådär du vet :P

hmm. du går in på info nånstans så står allt där =)

2009-07-13 @ 01:12:28
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Helena

Hur gick det med pizzan? Hörde ni hade glömt bakpulver :D

2009-07-13 @ 17:08:38
URL: http://helste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0