090715

Gårdagen var super duper bra! Landade utanför globen runt halv 11. Sedan skjutsade pappa ner oss mot stan där det blev en hel dags shopping. Hittade massa smått och gott! :) Ungefär vid halv 7 befann vi oss på globen igen. Köpte med oss lite godis sedan gick vi in till våra platser. Såg hur bra som helst! Synd bara att dom inte visade Britney på storbilds TV så man fick se henne närmare liksom.


Tänkte visa några smakprov från gårdagen.

       

Utanför globen.              Jag, Jessica & Ronja.         En Dj spelade.
Amanda, Ronja & Jessica.

      

Sedan blev det akrobatik   Dax för Britney!            Här har vi henne!

       

Hon sjöng Everytime.          Minns inte vilken       Så var konserten slut.
Underbar låt!                       låt hon sjöng här.


Jag har mycket mer bilder men det skulle ta en evighet att lägga upp så dom här får duga. Enligt mig var hon grym performance! Jag är inget stort fan av Britney men det var ändå mäktigt att se och höra henne. Morbror skrev nyss att hans kompis jobbade på globen som vakt igår och hade gratis biljetter. Tusan också! ;) Då vet man det till nästa gång det blir konsert om han jobbar. :D
 
Nu måste jag slänga mig i duschen och göra mig klar. Tänkte kila ner på stan en sväng. Orkar inte sitta inne vid datorn när det är sol ute. :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0