Hej hopp...

...neger snopp!

Haha typiskt mig. Världens sämsta humor kanske? Får skylla på att jag är trött. ;)

Idag har jag bara jobbat och donat lite hemma. Såg ut som en svinstia här men så fort man har fått undan lite disk och bäddat rent i sängen så ser det genast mycket bättre ut! Damma även hela lägenheten så imorgon tänkte jag ta tag i dammsugarn och skurningen. Blir vell en sväng i tvättstugan också. Jag är ju ledig så tänkte passa på att städa undan lite.

Jag har nyss klämt i mig en super duper god sallad. Petras egna såklart! :) Mums, nyttigt och gott på samma gång!

Ikväll är det Efterlyst, äntligen. Förr kunde jag inte se det programmet men nu tkr jag det är spännande, speciellt när man får ligga och hålla om hjärtat. Då blir man inte lika rädd! Hihi.

Nu ska jag fortsätta kolla på Nellys rea. Fanns massa fint men inget hittills som jag verkligen känner att jag vill ha. Vi får vell se om jag har lyckats beställa hem något innan kvällen är slut. :)



Over and out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0