Måndag igen

Det är redan måndag. Helgerna går på tok för fort tycker jag. Denna vecka jobbar jag bara 3 dagar om man räknar med idag. Alltså är jag ledig i helgen, riktigt skönt!

I lördags var jag som sagt på 50 års fest. Det hände lite tråkigheter i början men efter att jag fick grina en skvätt och försöka få ur mig all aggression och när en viss person blev hemskickad så kändes allt mycket bättre. Jag vill inte avslöja nå mer här i bloggen men jag hoppas att den här personen har ångest efter allt skitsnack! Förövrigt så hade jag jätte kul, det var länge sen jag kände så. Lyckad fest med massa trevliga människor!

Dagen efter fick jag pina mig till jobbet trots att jag hade en äcklig bakfylla men det var lätt värt att sitta där och må dåligt i några timmar. Jag och Erika fick besök av en gubbe som kom och plocka på sig massa. När jag gick och sa åt han så hade han fulla tröjan med varor, även bakom ryggen. Han hade stoppat in tröjan och spänt skärpet så att inte varorna skulle ramla ur. Men en burk soppa lyckades han tappa i golvet. Sedan kom Bengt från Securitas och tre poliser och hämta honom. Det dröjde inte länge innan han var tillbaka. Då sprang han in mot lagret och jag efter. Jag fråga honom vad han höll på med. Då sa han att polisen hade skjutsat tillbaka honom för att han hade glömt sitt kort. Haha vilken stjärna! Så där stod han och visa en bild på sina barn/barnbarn för mig. Han var riktigt flokig och fatta nog inte vad han höll på med. Sedan kom Bengt tillbaka och dom tre poliserna. De tog med sig gubben och sen såg vi inte skymten av han nå mer. Idag när jag kom till jobbet så hade han tydligen varit in igen. Haha!

Såhär såg jag ut i lördags. (Klicka för större bild)



Här har vi 50 åringen! :)



Älskling och sötaste Elina.



Samuel. :)



Älskling kunde inte motstå trummorna. ;)



Hans band var även där så det blev massa bra musik!



Torgny och Samuel bjöd även på några fina trudelutter.



Jag o Emelie.



Helena var fin i håret!!



Avslutar med denna bild på mig och älskling. :)




Kommentarer
Postat av: mandisen

fin tröja du hade på festen :) miss you!

2009-11-17 @ 00:30:15
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Helena

Men Petra, hittade du ingen värre bild på mig?? :P

2009-11-17 @ 07:54:22
URL: http://helste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0